11 maja 2018

Aneks do arkusza organizacji – wyjaśnienia

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi opiniowania aneksu organizacji, wyjaśniam:

  1. Dopiero po zatwierdzeniu arkuszy organizacji przez Organy Prowadzące publiczne przedszkola
    i szkoły lub placówki, w sytuacji konieczności naniesienia zmian w organizacji pracy  dyrektorzy sporządzają dokument o nazwie Aneks nr 1 do arkusza organizacji na rok szkolny 2018/2019 – art. 110 ust. 5 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. 2018 poz. 996 ze zm.).
  2. Arkusze organizacji poprawione i ponownie przesłane do kuratorium (po otrzymaniu opinii od organu nadzoru pedagogicznego), będą odsyłane, jako niezgodne z przepisami prawa oświatowego.
  3. Aktualnie zgodny z przepisami prawa oświatowego jest tylko dokument o nazwie aneks do arkusza organizacji, który winien zawierać różnicę pomiędzy tym, co było w arkuszu organizacji  a obecnym stanem organizacji pracy szkoły.
  4. Załączniki do aneksu organizacji mają wynikać stricte z wprowadzonych zmian w aneksie.

 

                                                                                               Podkarpacki Kurator Oświaty

                                                                                                      Małgorzata  Rauch

Udostępnij...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter