PODKARPACKI KURATOR OŚWIATY
ul. Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
ERA.110.15.2020
Zarządzenie Nr 12/2020
Podkarpackiego Kuratora Oświaty
z dnia 27 maja 2020 r.
w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego, w tym terminy składania dokumentów, na semestr pierwszy klas I publicznych szkół policealnych i publicznych branżowych szkół II stopnia oraz do publicznych szkół podstawowych dla dorosłych i liceów ogólnokształcących dla dorosłych,
na rok szkolny 2020/2021 w województwie podkarpackim
Na podstawie § 11b ust. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.)
zarządza się, co następuje:
§1. Ustala się terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego do publicznych szkół, w których zajęcia rozpoczynają się w pierwszym powszednim dniu września, w tym terminy składania dokumentów, na rok szkolny 2020/2021 na terenie województwa podkarpackiego:
- na semestr pierwszy klas I publicznych szkół policealnych i publicznych branżowych szkół II stopnia, stanowiące załącznik nr 1 do zarządzenia,
- do szkół podstawowych dla dorosłych i liceów ogólnokształcących dla dorosłych stanowiące załącznik nr 2 do zarządzenia.
§2. Zobowiązuje się dyrektorów szkół do przeprowadzania rekrutacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oświatowego oraz terminami, o których mowa w § 1.
§3. Zarządzenie podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Rzeszowie.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Podkarpacki Kurator Oświaty
Małgorzata Rauch