29 kwietnia 2024

Dzień Nowych Technologii w Edukacji 2024

Rzeszów, 2024-05-04

 

Zaproszenie do udziału w Dniu Nowych Technologii w Edukacji oraz udziału w „Konkursie na najciekawszą relację z Dnia Nowych Technologii w Edukacji”.

Ogólnopolska inauguracja Dnia Nowych Technologii w Edukacji oraz kolejnej edycji programu „Aktywna tablica” w roku 2024, odbędzie się 5 kwietnia 2024 r. o godz. 10:30 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. gen. Stefana Roweckiego “Grota” w Opolu ul. Tadeusza Kościuszki 43 oraz w Zespole Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu ul. Tadeusza Kościuszki z udziałem Sekretarza Stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej — Pani Katarzyny Lubnauer. Jest to wspólna inicjatywa Ministerstwa Edukacji i kuratorów oświaty, której celem jest popularyzowanie skutecznego i właściwego (uzasadnionego metodycznie) wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy z uczniami w szkole i poza nią.

Zachęcamy do zorganizowania Dnia Nowych Technologii w Edukacji w swojej szkole lub placówce.  Rejestracja wydarzeń możliwa jest za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej SIO do 15 kwietnia 2024 r.

Wszyscy, którzy zarejestrują swoje aktywności przez formularz zgłoszeniowy w ramach Dnia Nowych Technologii w Edukacji, będą mogli wziąć udział w konkursie na najlepsze wydarzenie.

Warunkami uczestnictwa w Konkursie są:

  • zgłoszenie przez przedszkole, szkołę/placówkę organizacji wydarzenia DNTE
  • zorganizowanie przez przedszkole, szkołę/placówkę wydarzenia, jakim jest Dzień Nowych Technologii w Edukacji,
  • przygotowanie przez przedszkole, szkołę/placówkę relacji z wydarzenia DNTE (zwaną dalej „Relacją”) za pomocą edytora dostępnego na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej
Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do 30 kwietnia br. na adres poczty elektronicznej tkras@ko.rzeszow.pl

Regulamin udziału w Dniu Nowych Technologii oraz Konkursie dostępny jest w załączeniu.

Załączniki

REGULAMIN_DNTE_2024
Data: 2024-04-05, rozmiar: 31 KB
Udostępnij...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter