21 listopada 2024

Konferencja szkoleniowa na temat wsparcia pracy specjalistów w zakresie edukacji włączającej.

RW.5751.48.2024.MZ

 

Szanowni Państwo
Dyrektorzy Szkół Podstawowych

 

Podkarpacki Kurator Oświaty zaprasza na konferencję szkoleniową, której celem będzie wsparcie pracy specjalistów w zakresie edukacji włączającej.

Konferencja odbędzie się 9 grudnia 2024 r. w godzinach 11.00 – 14.30 w Sali Kolumnowej Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. W konferencji może wziąć udział maksymalnie dwóch specjalistów szkolnych (psycholog i pedagog specjalny).

Program szkolenia:
10.30 – 11.00   Rejestracja uczestników szkolenia.
11.00 – 11.10   Rozpoczęcie szkolenia – Pani Dorota Nowak-Maluchnik Podkarpacki Kurator Oświaty
11.10 – 12.30   Współpraca nauczycieli specjalistów w organizacji i realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej i kształcenia specjalnego w praktyce – dr Emilia Wojdyła
12.30 – 13.00   Przerwa.
13.00 – 14.30   Specjaliści w szkole i ich rola w procesie wspierania ucznia – dr Emilia Wojdyła.
14.30                Zakończenie szkolenia.

 

Rejestracja na konferencję szkoleniową:

  • Rejestracji dokonuje dyrektor szkoły na platformie RSIO – zakładka “Ankiety” – “Wsparcie pracy specjalistów w zakresie edukacji włączającej”.
  • Wysłanie formularza rejestracyjnego drogą elektroniczną jest jednoznaczne z potwierdzeniem obecności specjalistów na konferencji.

 

Podkarpacki Kurator Oświaty
Dorota Nowak-Maluchnik

 

Informacja o prelegencie:

Emilia Wojdyła – dr nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, ekspert w zakresie edukacji włączającej, prelegent wielu konferencji i seminariów poświęconych inkluzji w edukacji oraz kształceniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Autor/współautor artykułów i opracowań dotyczących specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów, autor programów szkoleń. Współpracownik wyższych uczelni oraz placówek doskonalenia zawodowego nauczycieli. Realizator szkoleń dla nauczycieli w zakresie organizacji i realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczego w klasie zróżnicowanej, roli nauczycieli i specjalistów we wspieraniu uczniów, dostosowania wymagań edukacyjnych, oceniania w klasie zróżnicowanej, sprawowaniu nadzoru pedagogicznego. Współpracownik organizacji pozarządowych zajmujących się problematyką niepełnosprawności. Autor i realizator projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej związanych z indywidualizacją pracy, wykluczeniem społecznym. Adiunkt w Instytucie Pedagogiki Specjalnej APS w Warszawie, Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Warszawie.

Udostępnij...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter