Szanowni Państwo,
Organy prowadzące
szkoły podstawowe i ponadpodstawowe
Zgodnie z § 17 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. (Dz.U.2020.1883 i Dz.U.2021.1602) w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020-2024 – „Aktywna tablica”
w terminie do 15 września 2022 roku (obowiązuje data wpływu do urzędu)
organy prowadzące szkoły, które zostały objęte wsparciem finansowym w roku 2021, mają obowiązek złożenia do Wojewody Podkarpackiego sprawozdania z realizacji zadań wynikających z Programu (nie należy przesyłać sprawozdań dyrektorów szkół).
Dyrektorzy szkół, które zostały objęte wsparciem finansowym w 2021 roku zobowiązani są
w terminie do 31 sierpnia 2022 roku złożyć do organu prowadzącego sprawozdanie, o których mowa w § 6 pkt 5 ww. Rozporządzenia.
Wzory sprawozdań dostępne na stronie MEiN
Podpisaną wersję papierową sprawozdania organu prowadzącego wraz z załącznikami należy przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie
Grunwaldzka 15
35-959 Rzeszów
z dopiskiem „Aktywna tablica” 2021
Wersję elektroniczną (edytowalną) sprawozdania organu prowadzącego
(nie należy wysyłać sprawozdania dyrektora szkoły)
wraz z załącznikami (odpowiednio plik w wersji *.docx i *.xlsx) proszę wysłać na adres: