Rzeszów, 2022-10-25
ERA.531.1.2022.LW
Organy prowadzące publiczne i niepubliczne placówki wychowania przedszkolnego, szkoły i biblioteki pedagogiczne z terenu województwa podkarpackiego
Szanowni Państwo,
uprzejmie przypominam o terminie składania wniosków na 2023 rok w ramach Priorytetu 3 „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021- 2025”.
Organ prowadzący składa wniosek wraz z załącznikiem (Wykaz placówek wychowania przedszkolnego, szkół, bibliotek pedagogicznych wnioskujących o udzielenie wsparcia) – do dnia 20 listopada 2022 r.
Konieczne jest uzupełnienie zestawienia finansowego dostępnego po zalogowaniu się do systemu RSIO (www.ko.rzeszow.pl/app/rsio) w menu Programy Rządowe → Formularz.
Po wypełnieniu danych przedszkola/szkoły/biblioteki wnioskujących o dofinansowanie należy dodać szkołę do zestawienia.
Po wypełnieniu zestawienia (obejmującego wszystkie przedszkola/szkoły/biblioteki wnioskujące o dofinansowanie) proszę wygenerować plik PDF, następnie go wydrukować, podpisać, opieczętować, dołączyć do Wniosku organu prowadzącego przedszkole/szkołę/bibliotekę pedagogiczną, i dostarczyć do Kuratorium Oświaty w Rzeszowie.
Wnioski w formie papierowej wraz z załącznikiem należy składać:
- osobiście w godz. 8.00 – 15.30 w Kancelarii Kuratorium Oświaty w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (pok.113a), z dopiskiem na kopercie: „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0”.
- korespondencyjnie – przesyłając wniosek na adres: Kuratorium Oświaty w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, z dopiskiem na kopercie: „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0”.
Kontakt:
– w sprawach merytorycznych:
Pani Lucyna Winiarska, tel. 17 867 11 67 (e-mail: lwiniarska@ko.rzeszow.pl)
Pani Marta Mazur; tel. 17 867 11 25 (e-mail: mmazur@ko.rzeszow.pl)
– w sprawach informatycznych:
Pan Piotr Prajzner, tel. 17 867 11 46 (e-mail: pprajzner@ko.rzeszow.pl
Pliki do pobrania:
Wniosek organu prowadzącego placówkę wychowania przedszkolnego/szkołę/bibliotekę pedagogiczną.
Ocenie nie podlegają wnioski niepełne lub złożone po terminie.