Rzeszów, 17 października 2019 r.
ZER.002.1.27.2019
W palnie nadzoru pedagogicznego na rok szkolny 2019/2020 z 30 sierpnia 2019 r. dokonuje się następujących zmian:
III. Kierunki realizacji przez Podkarpackiego Kuratora Oświaty zadań z zakresu nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2019/2020 w zakresie ewaluacji:
- Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez MEN (60% wszystkich ewaluacji w roku szkolnym 2019/2020):
-
- w zakresie wymagań:
- „Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się”;
- „Przedszkole wspomaga rozwój dzieci, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji”;
- „Rodzice są partnerami przedszkola”;
w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej – 1
- w zakresie wymagań:
- „Kształtowane są postawy i respektowane normy społeczne”;
- „Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji”;
- „Rodzice są partnerami szkoły lub placówki”;
w szkole podstawowej – 4
- w zakresie wymagań:
- Ewaluacje problemowe w zakresie wybranym przez Podkarpackiego Kuratora Oświaty (40% wszystkich ewaluacji w roku szkolnym 2019/2020) na podstawie wniosków z nadzoru pedagogicznego, w roku szkolnym 2018/2019:
-
- w zakresie wymagań:
- „Uczniowie są aktywni”;
- „Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej”.
w szkole podstawowej – 12
- w zakresie wymagań:
W przypadku potrzeby działań nieprzewidzianych w niniejszym planie nadzoru pedagogicznego Podkarpacki Kurator Oświaty podejmie działania doraźne, zgodnie z zapisem § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego z dnia 25 sierpnia 2017 r. (Dz.U.2017.1658 ze zm.).
Podkarpacki Kurator Oświaty
Małgorzata Rauch